Tuesday, March 27, 2012

PUFF-IT - Penghapus Bulu secara kekal dan semulajadi,

HARGA RM80 TERMASUK POS
HUBUNGI 017-3656958


http://puff-it-my.blogspot.com/
CARA IA BERTINDAK
Puff-IT Destructurizer adalah sistem Penghilang Bulu tradisional yang tidak sakit dan secara semula jadi menghilangkan bulu yang tidak diinginkan pada wajah dan tubuh Anda.
Menggunakan campuran unik yang tradisional dari bahan-bahan mineral alami pegunungan Indonesia, Puff-IT Miracle Powder membunuh akar rambut/bulu secara tetap, dengan penggunaan rutin harian. Dalam beberapa bulan, akar bulu tersebut akan mulai lemah dan mati secara perlahan dan semula jadi, meninggalkan kulit yang halus dan bebas rambut/bulu! Untuk menghilangkan bulu dengan lebih cepat dapat dicapai dengan menggabungkannya dengan kaedah pencabutan bulu sampai ke akar seperti waxing atau cabut manual dengan pinset atau Anda dapat menggunakannya selepas itu dan menunggu akar rambutnya  gugur (mungkin mengambil masa paling sedikit 6 bulan, tergantung struktur rambut).
Apa yang Anda akan dapatkan setelah penggunaan rutin dalam beberapa bulan:* Pertumbuhan bulu yang lambat
* Rambut yang halus dan lebih tipis mulai muncul
* Akar yang lemah (cuba tarik, Anda akan merasa sedikit sakit, bahkan terasa TIDAK SAKIT)
* Warna rambut akan berubah menjadi lebih terang
Anda hanya perlu membubuhnya tiap hari!
Hanya Puff-IT yang menawarkan kaedah Menghilangkan Bulu kekal tanpa rasa sakit yang telah diuji dan telah dicuba di beberapa negara. Ini telah terbukti berapa efektifnya  kaedah menghilangkan bulu kekal yang ada dipasaran bahkan harga jauh lebih murah.
TANPA LASER, TANPA ELECTROLYSIS, TANPA RASA SAKIT, TANPA EFEK SAMPING
Bedak ajaib Penghilang Bulu Permanen ini boleh digunakan hampir pada semua tubuh Anda, kaki, ketiak, wajah, punggung, bikini line, dagu. Wujudkan impian Anda sekarang, milikilah kulit yang halus, mulus dan bebas rambut/bulu seperti hari ketika Anda dilahirkan!

PERBANDINGAN


SHAVING /BERCUKUR
Merupakan kaedah yang  sering digunakan. Namun sayangnya hasilnya tidak kekal dan bahkan di hari kedua setelah bercukur, rambut/bulu sudah tumbuh kembali.
PRO: Cepat, Murah, terasa selesa jika menggunakan shaving lotion.
KONTRA: Rambut kembali tumbuh dengan cepat, kulit bisa terluka dan iritasi, jika razor yang digunakan tidak tajam tidak dapat menghilangkan semua rambut.
SUGARING/WAXINGMenggunakan teknik yang berasal dari Mesir. Cairan pasta dengan gula sebagai bahan baku utamanya di aplikasikan ke permukaan kulit. Sehingga jika pasta dihilangkan, rambut juga akan hilang bersamaan. Waxing adalah proses yang hampir serupa, dimana pasta digunakan tipis-tipis pada area kulit. Kemudian strip kain ditekan dan ditarik dengan gerakan sangat cepat sehingga rambut serta sel kulit mati akan tercabut bersamaan dengan pasta Wax.
PROS: Pertumbuhan rambut menjadi lambat, harga tidak terlalu mahal dapat dibeli di counter-counter kosmetik
CONS: Sakit, berantakan dan tidak rapi, rambut akan lebih cepat tumbuh
DEPILATORYDepilatory adalah menggunakan bedak / powder atau cairan / cream yang digunakan untuk menghilangkan rambut yang tidak diinginkan. Proses ini menghilangkan rambut di permukaan saja, berbeda dengan EPILATORY yang menghilangkan sampai ke akarnya.
PROS: Mudah di aplikasikan, produk banyak dijual di pasaran, cepat.
CONS: Kemungkinan terjadi alahan kerana bahan kimia yang sangat keras, cara penggunaannya sedikit berantakan, bau yang keras dan tidak enak, hasil pada tiap orang sangat berbeza
ELECTROLYSIS HAIR REMOVALElektrolisis artinya menghancurkan akar rambut dengan aliran elektrik. Sebuah jarum metal yang sangat kecil dimasukkan ke dalam folikel rambut. Aliran elektrik kecil dialirkan sehingga menghancurkan akar rambut. Setiap rambut harus ditreatment.
PROS: Hasil kekal.
CONS: Sakit, mahal dan memerlukan waktu bertahun-tahun untuk hasil yang terbaik.
Jika prosedur ini tidak dilakukan oleh profesional, risiko akan terjadinya SCAR / bekas luka di kulit.
LASER HAIR REMOVALSistem laser memancarkan sinar kedalam kulit dan menuju folikel rambut. Rambut menyerap sinar tersebut, kuasa dari laser diolah menjadi kuasa panas dan folikel rambut akan mati.
PROS:Kekal, tidak terlalu sakit jika dibandingkan dengan electrolysis, hasil lebih cepat dirasakan
CONS: Mahal, semi-kekal karena belum tentu sesuai untuk semua orang. Orang yang memiliki warna kulit lebih terang akan lebih mudah untuk drawat, sehingga hanya memerlukan beberapa sesi saja untuk lihat hasilnya. Sedangkan orang yang memiliki warna kulit gelap akan memerlukan waktu yang lebih lama, karena di folikelnya juga terdapat melanin (pigment gelap). Melanin menyerap sebagian besar sinar laser. Selain itu untuk kulit yang gelap sedikit berbahaya untuk melakukan proses ini kerana ada kemungkinan terbakarkerana perlu diselaras dengan sinar yang benar2 sesuai kepanasan nye.

Perbandingan Biaya untuk menghilangkan rambut di seluruh kaki














Cara penggunaan Puff-IT Destructurizer:
  1. Sebelum penggunaan Puff-IT, lakukan pencabutan bulu/rambut sampai ke akarnya. Hanya gunakan kaedah EPILATORY (pencabutan bulu sampai ke akar seperti waxing) dan tweezer/dengan pinset. Jika rambut Anda sangat tebal, Anda akan perlu lebih dari 1x melakukan perawatan epilatory ini sebelum Anda dapat mulai mencabut rambut-rambut Anda.
  2. SCRUB area yang Anda ingin hilangkan rambutnya setiap hari supaya kulit Anda tetap lembut dan rambut-rambut kecil di kulit hilang.
  3. Jangan memakai lotion apapun di area tersebut, atau Vitamin kulit jenis apapun karena kebanyakan dari mereka akan menyuburkan kembali pertumbuhan bulu. Sebagai gantinya gunakan “Baby Oil” untuk mencegah kulit kering seminggu sekali. Jika Anda memakai sunblock carilah yang mengandung sedikit / tidak mengandung vitamin A, C, atau E, jika tidak ada, gunakan dengan jumlah sedikit saja.
  4. Jangan dipakai di kulit yang terluka, terbakar matahari, atau kulit iritasi.
  5. Hindari bercukur atau cara-cara menghilangkan rambut yang tidak menghilangkan rambut sampai ke akarnya.
  6. Hanya gunakan 2x sehari setelah mandi dalam 1 area saja secara teratur agar lebih terlihat hasilnya.
  7. Kunci utama hasil adalah SABAR & TERATUR. Anda tidak perlu menggunakan bedak lebih banyak jika rambut Anda lebat. Gunakan saja secara merata dan lihatlah hasilnya setelah 3 bulan. Hasil yang dirasakan masing-masing individu bervasiasi.


LEBIH LANJUT KLIK.......http://puff-it-my.blogspot.com/

26 comments:

  1. stokis ade x di kelantan?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. sy nk produk ni. mcm mane nak wat order?

    ReplyDelete
  4. salam,produk ni boleh hilangkan bulu halus kt muka jgk ke?

    ReplyDelete
  5. brape ringgit??cm ne nk beli?

    ReplyDelete
  6. mcmna nk order yea..?

    ReplyDelete
  7. Mcm mna nk oder? Ad no hp x..?

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. hi.. ader jual lg x puff-it nh? camne nk beli? sy da pm d fb awak, tp x reply.. :)

    ReplyDelete
  10. hi sy yg atas nh.. bole sy dpt no hp? sbb sy pun xslalu on9 sgt.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam...bleh whatsapp 0173656958 #copy$pasteonly

      Delete
  11. Nk order camne ni??

    ReplyDelete
  12. Camna nk order ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam...bleh whatsapp 0173656958 #copy$pasteonly

      Delete
  13. Assalam...bleh whatsapp 0173656958 #copy$pasteonly

    ReplyDelete
  14. Wazzap abg N 0194176025 solusi murah n lengkap utk kulit berbulu

    ReplyDelete
  15. AURA JELITA HAIR REMOVAL salah satu produk untuk menanggalkan bulu2 ni...harga rm35 je .....klu korg nk i ad kwn jual what app je dye punya no ni 0115289728 dye busy so mungkin lambat sikit reply tp dont worry mesti dlm sehari dye akn balas korg punya meseg kecuali klu ad hal emergency yg dye x bole balas

    ReplyDelete
  16. Dah penah beli, nak pakai punyala susah sebab benda ni serbuk macam abu pun ada dan rasa macam x nampak apa2 bila sapu.. Dia punya bau pun kurang menyenangkan.. So saya stop pakai lepas seminggu guna sebab leceh dan useless..saya tak tahu la kalau benda ni betul2 berkesan jika guna secara konsisten.. Saya masih mencari komen dr pengguna berjaya

    ReplyDelete
  17. Blog ini sangat informatif. Pertahankan untuk jenis blog seperti ini di masa mendatang. Terima kasih telah membagikannya dengan kami. Pencabutan Rambut Permanen

    ReplyDelete