Wednesday, August 21, 2013

EMJOI TWEEZE




HILANGKAN BULU-BULU yang tidak disukai SEKARANG !!! Tampil lebih cantik tanpa facial hair, tanpa bulu2 halus dimuka dan disemua bahagian dengan pencabut bulu automatik (BUKAN PENCUKUR) yang sgt berkesan mencabut higga ke akar umbi. TANPA RASA SAKIT !!! 

Misai atau bulu yang banyak tumbuh di muka adalah taboo bagi sesetengah wanita. Boleh jejas kecantikan dan keyakinan seseorang. Cabut guna kaedah penyepit atau benang, kadang2 lambat, tambah2 pula nak tanggung sakit wax. Kadang2 member tegur lagi pasal misai2 halus tu. Memang malu juga. Ramai dah mula guna auto tweezer ni untuk hilangkan bulu dengan pantas dan berkesan. Anda dah cuba???

✔ Hilangkan bulu2 seperti misai, bawah lengan, betis dan di mana sahaja.
✔ 30 kali lebih pantas daripada menggunakan pencabut bulu manual.
✔ Mudah dibawa ke mana sahaja - masuk dlm handbag pun mudah.
✔ Hasil sangat bersih dan jimat masa
✔ Bulu2 tumbuh lebih lambat dan halus. (cabut dari akar)
✔ Tampil lebih berkeyakinan dengan tanpa bulu2 yang tidak diingini di muka (wanita)
✔ Juga Sesuai utk LELAKI dan WANITA






Pencukur DAN Pencabut bulu magik 
Emjoi Tweeze Automatic Pencabut Bulu Tanpa Rasa Sakit 

Emjoi Tweeze mampu mencabut bulu atau rambut dengan segera tanpa rasa sakit, Ia membuang rambut kecil dengan menentukan ketepatan dan tanpa gangguan!" 

Mengekalkan badan anggun dan hairless sangat mudah dengan Emjoi ® Tweeze epilator,peranti penyingkiran bulu yang canggih,Sesuai untuk semua bahagian badan kecuali kening, merebut satu atau dua daripada alat yang maju dan mengambil langkah-langkah ke arah kulit licin seperti sutera. 

Emjoi Tweeze tanpa wayar, peranti bateri unik direka untuk menangkap yang paling kecil, rambut terbaik kali pertama, dan mampu untuk membuang rambut dari mana-mana arah. 

Ciri-ciri: 
Reka bentuk Inovatif menyelesaikan masalah tweezing rambut tunggal 
12.7 x 2.5 x 2.5 cm 
Tarik rambut seperti magnet dan membuang tanpa kerengsaan
Tidak Sakit 
Boleh digunakan di mana-mana badan (kecuali bulu kening) 
Direka untuk semua peringkat umur 
Menggunakan 2 bateri AAA (tidak termasuk) 
Datang dalam pembungkusan kulit keras 
Direka untuk menghapuskan dalam masa yang singkat,cepat dan berkesan 
Membasmi keperluan untuk bercukur dan waxing bulu tweeze dalam apa-apa arahan 
Tidak menyebabkan kulit gatal,dan kerengsaan seperti pencukur 
Sesuai untuk semua kawasan - bikini, kaki, ketiak, muka. 

Emjoi ® Tweeze epilator sesuai untuk penyingkiran cepat rambut yang tidak diingini. Ia sesuai untuk kedua-dua lelaki dan wanita, dan kerana ia membuang rambut dari akar ia meninggalkan kulit lembut dan tunggul. 

Emjoi ® Tweeze membolehkan anda membuang rambut yang mana-mana. menggunakan tenaga bateri, anda boleh simpan dimana dan mudah dibawa kemana sahaja. 

Apabila anda gunakan Tweeze, biasanya selepas seminggu atau lebih, anda akan dapati anda boleh membuang rambut dengan sedikit tanpa timbul kesan alahan seperti menggaru, menarik atau kerengsaan atau kesakitan seperti pencukur . 

Maklumat penting adalah seperti berikut yang akan membantu anda menggunakan Tweeze dengan jayanya. 

Spesifikasi: 

Bateri dikendalikan (Memerlukan 2 bateri AAA - tidak termasuk) 

Reka bentuk inovatif menyelesaikan masalah tweezing tunggal rambut. 

Tarik rambut seperti magnet dan membuang tanpa kerengsaan. 

Tidak seperti pencukur, Emjoi ® Tweeze membolehkan anda tweeze mana-mana arah. 

Menghilangkan walaupun rambut kecil 

Membenarkan menentukan ketepatan. 

Ia boleh digunakan di mana-mana badan (kecuali bulu kening). 

Anda boleh tweeze mana sahaja anda berada. 

Mudah untuk bersih 

boleh dibawa ke mana sahaja 

ARAHAN PENGGUNAAN: 
Apabila membuang rambut dari akar adalah penting untuk memegang kulit yang tegang bagi membantu mengurangkan ketidakselesaan. 
Putarkan unit kepada kedudukan "ON" 
Pegang Tweeze di tahap sudut 90 ke kawasan yang anda membuang rambut 
Gerakkan Tweeze, ringan meluncur di atas permukaan kulit. Tidak ada keperluan untuk mengenakan tekanan. 
Untuk belakang lutut, meluruskan kaki anda supaya kulit diregangkan tegang dan tahan Tweeze seperti sebelum ini, pada sudut 90 darjah ke kawasan yang dirawat. Kami mengesyorkan bahawa anda membersihkan anda Tweeze selepas setiap penggunaan. 

TIP muka: 
• Tweeze boleh digunakan untuk membuang bulu muka individu pada bibir atas, dagu, dan kawasan pipi. Jangan gunakan Tweeze pada kening.
• Berhati-hati apabila menggunakan Tweeze pada bibir atas. Memegang kulit yang tegang dengan perlahan-lahan menarik ke bawah di kawasan itu dengan jari anda. 
• Tweeze ini telah direka untuk digunakan pada bibir atas, dagu, dan kawasan pipi. 
• Jangan gunakan Tweeze pada kening. TIDAK bertujuan untuk membuang bulu muka 
• Jangan gunakan Tweeze jika anda mempunyai jerawat,dan luka 
• Kadang-kadang keradangan kulit boleh berlaku apabila bakteria menembusi kulit. Pembersihan kepala epilator sebelum dan selepas setiap kali digunakan boleh mengurangkan risiko jangkitan. 

Termasuk dalam pek:
pembungkusan runcit penuh 
1 x Emjoi Tweeze 
berus Percuma 
1 Arahan Manual



HARGA PROMOSI RM 40 (TERMASUK POS)

PM/WATAPPS SAYA 017-3656958 ATAU 013-2303811

Testimonial:-

Untuk menggunakan produk ini, seseorang perlu menerima hakikat bahawa kebanyakan kaedah penyingkiran rambut yang menyakitkan. 
Tidak, Emjoi Tweeze tidak menyakitkan, tetapi jika anda mahu untuk mencabut rambut anda dari akar - sama ada dengan cabut atau waxing - jangan terkejut jika ia berakhir dengan kesakitan!

Mengapa saya suka produk ini begitu banyak? Ramai yang telah berkata bahawa mencabut dgn penyepit tetap bekerja sama dengan baik. Itu mungkin benar, tetapi jika anda mahu mengeluarkan lebih daripada beberapa helai, tweezing biasa memakan masa dan mengecewakan. Selain itu, ia adalah sukar untuk mendapatkan kulit sempurna tanpa bulu dengan mencabut dgn penyepit sahaja.

Waxing dan tweezing bukan pilihan bagi saya kerana masalah hormon menyebabkan rambut untuk tumbuh semula dengan cepat. Saya tidak boleh cabut atau wax terlalu kerap kerana, saya mempunyai kulit yang sangat sensitif yang bertindak balas buruk kepada kaedah rambut penyingkiran.

Menggunakan Emjoi Tweeze telah menjadi lifesaver untuk saya. Saya menggunakan Tweeze sekali seminggu selama kira-kira 10 minit. Saya menggunakannya pada bibir atas saya dan dagu dan sedikit di sisi muka saya. Kerana kulit saya juga terdedah kepada jerawat, saya membersihkan kulit saya dengan baik dan kemudian memohon hidrogen peroksida (toner) dengan bola kapas. Saya melakukan ini sebelum dan selepas rambut penyingkiran. Saya menggunakan pelembap yang bebas minyak sedikit kemudian untuk mengelakkan peroksida daripada kering kulit saya.

Ini jenis penyingkiran rambut kadang-kadang boleh menyebabkan masalah rambut yang tumbuh, dan saya mempunyai masalah bahawa apabila saya menggunakan epilator pada kaki saya, tetapi saya tidak mempunyai apa-apa rambut tumbuh di muka saya sama sekali daripada menggunakan Tweeze itu. Bagi mereka yang mempunyai rambut tumbuh, terdapat losyen yang menuntut untuk menyelesaikan itu.

Tentang kesakitan:
Ini tidak menyakitkan, terutamanya pada bibir atas (sakit sedikit contohnya macam guna waxing shj ). Walau bagaimanapun, kunci untuk menggunakan tweezer ini adalah konsisten. Saya tidak boleh tekanan ini cukup. Jika anda menggunakan epilator kerap ia akan menyakit. Tetapi jika anda menggunakan secara konsisten - katakan seminggu sekali - selepas minggu ketiga atau begitu, kesakitan akan sangat berkurangan. Menggunakannya walaupun hanya beberapa bulu tumbuh semula. Jangan tunggu sehingga ia terlalu byk bulu untuk anda untuk mengambil epilator, kerana pada masa itu ia akan jd sakit utk cabut.

Saya telah mendapati bahawa menggunakan Tweeze secara konsisten akan berlaku tiga perkara:
1. Ia menjadi kurang menyakitkan dengan masa.
2. Rambut tumbuh semula dengan lebih perlahan.
3. Rambut adalah lebih mudah untuk menghapuskan. Proses ini adalah banyak, 
lebih cepat.

2 comments:

  1. Masih ada stok epilator tak? sya nak order. sya dri Sabah.

    ReplyDelete